Brev:
Mad fra 6 mdr til 7 mdr
23. november 2016
Alder:
6 mdr.
Mad fra 6 mdr til 7 mdr
Hej Helen
Hvad skal ændres med hensyn til mad planen når min søn fylder 7 mdr? Fortsætter jeg bare med nuværende daglige mad plan (6 mdr's planen)? Eller skal der ske ændringer når han om lidt fylder 7 mdr?
Sådan noget som boller med lidt smør og smøre ost og den slags hvornår kan jeg begynde at give ham det? Hvilken slags brød?
Hvornår kan jeg smøre nogle mader med lidt pålæg? Og hvilken slags pålæg?
Jeg skal til at lave kødboller, her er jeg i tvivl.
Først skal de koges, og så kan man blende det i grøntsagsmosen.
Men hvis jeg vælger at fryse nogle ned og tager lidt op hvordan skal jeg så komme det i mosen?
Skal de bare i mosen og blendes når de er optøet?
Hvordan optører jeg kød bedst? Skal de direkte i en gryde, ligges i varmt eller koldt vand?, optøes i køleskabet eller bare på køkkenbordet?
Med hensyn til mælken hvor meget skal den udgøre ved 7 måneder? Hvornår skal man begynde at trappe ned?
Hilsen